jueves, 26 de marzo de 2009

tocant de peus a terra

La última visita amb el Dr Cuscó ja està explicada, però per si de cas, recordaré un matís que no sé si vaig mencionar. Vaig preguntar-li quan podria començar a posar peu a terra, i em va dir que m'esparés a la setmana següent.

Així que jo, obedient que sóc, ahir li vaig preguntar al Miguel Ángel com ho veia per començar a posar el peu a terra. Va mirar-me extensió, flexió, força... va preguntar el temps que duia operada, i al final hi ha hagut sort: "puedes poner el pie en el suelo"; evidentment hi havia un "pero": "pero sin forzar ni apoyar de golpe".

Tranquilo Miguel Ángel, per el que hi tinc en joc, t'asseguro jo que em portaré bé, per tant ja ho tenim això, estic tornant a educar la meva cama dreta a caminar per... ¿4a vegada? però això si, sempre que toca a terra la cama dreta les dues crosses hi cauen al mateix temps i de moment serà així fins que el pròxim dimecres vagi a veure el sr Xavier Cuscó i em digui què fem.

Tot va molt bé, flexió, extensió, dolor... el que més em costa és muscular, però això ve de sempre, per tant no em preocupa, sé que en aquest àmbit haig de treballar més i millor que l'altre gent, però si és per estar bé, es fa!

No hay comentarios:

Publicar un comentario