miércoles, 1 de abril de 2009

Inicis de llibertat

Bueno, bueno, bueno... un dimecres més, cosa que significa fisioteràpia i sr Cuscó.

Per part de fisioteràpia molt rebé, doblego força i sense molèsties, algun que altre pacient està sorpès de la meva progressió, però mentre uns em feliciten, el Miguel Ángel procura que no pugi als núvols i que no em faci la valenta perquè encara haig d'anar amb compte amb tot el que faig. He començat a la màquina d'isquios, va per presió i ja d'entrada estic a 30...no sé quan equival en Kg, però per començar no està gens malament.

Pel que fa al metge... ja m'ha tret les benes i m'ha posat el tubular aquest que és com uns leggins, aviam és més còmode per posar i treure, les coses com siguin, i també sembla que estiguis menys ferit. La medicació també fora, tret de si algun dia plou, fa vent o aquestes coses que fan que canvii la presió en l'ambient i per un motiu que no sé explicar provoca que em faci mal el genoll (a mi i a la inmensitat de gent amb problemes a les articulacions).
També li he preguntat sobre les cicatrius, la possibilitat que fes "queloide" i totes aquestes coses. En principi la de la cama dreta ja no té espai per aixemplar-se, però la de l'esquerra... té tot el genoll per aixemplar-se, per tant m'ha receptat una cosa que es diu "mepiform", són una especie de tirites de silicona, que te les poses i la cicatriu no fa muntanya... no sé si evita que es faci ample o no, però mentre no es faci muntanya seré més que feliç!

Una altre cosa és que per fi començaré a sentir-me útil. Per casa em puc començar a moure amb una sola crossa i cap el cap de setmana o principis de la setmana que ve ja puc moure'm completament amb una sola crossa. D'aquí unes dues setmanes ja m'haurien de poder treure les crosses...oh si! Quan me les treguin les amagaré ben amagades darrere la porta per no treure-les més!

No hay comentarios:

Publicar un comentario