miércoles, 29 de abril de 2009

Primeres dossis d'esport...

Doncs si... passet a passet, anem fent i amb la tonteria ja fa 8 setmanes que em van operar. A hores d'ara ja he abandonat les crosses, camino sense cap tipus de problema, no em fa mal, no se m'infla, no se'm cansa, tinc el 100% de l'extenció i el 95% de la flexió, és a dir: perfecte!

Avui li he preguntat el fisio si em posava a la bicicleta o què, i m'ha dit que si em feia il·lusió m'hi posés, però com que el rang de moviment el tinc perfecte no cal que m'hi posi si no vull. Després també li he preguntat si podia començar a fer algo de piscina i tal, i m'ha respòs que si no em fa mal i no em molesta que si, que si que puc comença, però que com sempre sigui progressiu i suau, sense presses i poc a poc!

Així que aprofitaré aquest pont per fer-me un nou horari i començar a posar-me a l'aigua! Comencem a fer esport altre cop... ^^


La cicatriu evoluciona força bé, tinc un parell de ferides i no m'hi puc posar el mepiform, però tot i així no està quedant tant lletja com l'altre, almenys de moment... creuem els dits perquè sigui així :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario