jueves, 30 de abril de 2009

1ª dossis esportiva...

Fa ja 8 setmanes que em van operar; no tinc problemes ni de flexió ni d'extensió, tampoc de dolor ni inflamacions i progresso molt adecuadament. Cert que podria tenir una mica més de força a les cames, però a mi em costa molt muscular, així que poc a poc i sense pressa!

Avui a rehabilitació li he preguntat al fisio si em faria fer bici algun dia o algo, i m'ha dit que no la necessito, que tinc el moviment molt bé i que si la vull fer la puc fer, però no és necessari. Ja quan marxava se m'ha acudit preguntar-li si podia fer alguna cosa de natació i tal, així amb la calma. La resposta ha estat afirmativa, puc començar a nedar. Això si, com sempre, poc a poc, sense que em faci molt i no molta distància; crawl i esquena, ja que els altres són força dolents pel genoll.

Doncs poc a poc ja tornem a fer esport, per tant modificaré el meu horari per introduiri almenys dos dies de natació i rescataré el banyador i el casquet de bany que fa cosa d'un any que estan colgats pel calaix. =)

No hay comentarios:

Publicar un comentario