miércoles, 6 de mayo de 2009

Com una seda...

Doncs si, el genoll (parlo en singular perquè l'esquerra podriem donar-lo com a superat ja) va com una seda.

Avui tenia l'al·lèrgia al pol·len a flor de pell (si, aquells que no sapiguéssiu que li tinc al·lèrgia, ja ho sabeu) i a rehabilitació no m'han apretat gaire. Així que no he augmentat pes ni tampoc he fet preguntes al Miguel Ángel sobre què podia fer i deixar de fer.

També tenia visita, així que totes les preguntes han sortit amb el doctor. M'ha mirat el creuat i sembla que està molt i molt dur (cosa bona); doblego molt i sense forçar cosa que segons ell "és sorprenent la facilitat amb la que has recuperat la movilitat" (cosa bona també). M'ha donat permís oficialment per conduir tant com vulgui; també m'ha confirmat que puc nedar "crawl" i esquena i m'ha recomenat caminar per la sorra dura/compacta; és a dir, on trenquen les onades o bé al costat del carril bici.

Ara toca fer la 2a ressonància, i visita a principis de juny.

No hay comentarios:

Publicar un comentario