jueves, 19 de marzo de 2009

El "tentetieso"

Per poder-me fer el creuat, aquesta vegada em van agafar tendó rotulià del genoll esquerra per posar-me'l com a creuat a la dreta, això significa que m'havien tocat les dues cames i vaig pujar de quiròfen amb les dues ben embenades... era com un click, que no pot doblegar les cames.

A la mateixa clínica per això, al cap de dos dies em van posar la ja coneguda kinetek, perquè l'esquerra comencés a doblegar-se i a reaccionar, ja que és la que ha de carregar, de moment, tot el pes. Així que mentre la cama dreta la tenia tiesa, tiesa, l'esquerra anava doblegant cada vegada una mica més fins que vaig arribar a casa doblegant-la aproximadament 70º.

El diumenge (em van operar un dimarts) la meva mare em va canviar el bendatge de l'esquerra per un de més normalet, de manera que ja tenia algo més de movilitat i la veritat és que es nota molt. Però bueno, no va servir perquè els meus germans no es riguéssin de mi dient-me "tentetieso", muñeca de famosa, o algo per l'estil.

El dimecres següent (dia 11) tenia hora amb el Dr. Cuscó... que em va treure el guix de la cama dreta, de manera q ja havia de començar a doblegar les dues cames i a recolzar només la cama esquerra, la dreta ni acostar-se al terra; també em va donar ¨cita pel cap d'una setmana, és a dir, el dia 18 de març.

El dilluns 16 vaig fer el retorno a la uni, i el 17 vaig fer "festa grossa" (vol dir que em vaig passar més part del dia de la recomenable fora de casa, però em feia gran... un dia és un dia). El 18 ja feia campana de la uni i a la tarda cap a visitar el Dr Cuscó. Em va treure les grapes i les va substituir per "steritrip" (o algo així) que ve a ser el mateix però de paper i que cau sol quan la ferida ja està del tot tancada. A més a més em va enviar a rehabiliació.

A rehabilitació el Miguel Ángel, la MªÁngeles i l'Helena ja m'esperaven per tornar-me a fotre canya... sobretot ell. Em va manar els 4 exercicis típics i tòpics a fer:
- flexionar i extendre la cama
- isomètric contra el terra
- isomètric aixecant la cama
- treball d'isquiotibials

i aquí estem... fins d'aquí dues setmanes que tornaré a anar al metge, aviam si comencem a retirar les crosses o què fem!

No hay comentarios:

Publicar un comentario