miércoles, 18 de marzo de 2009

2n LCA i el Menisc

Havia aconseguit entrar allà on volia, però això no vol dir que el meu genoll estigués fora de perill, ben al contrari; encara que durant la preparació de les proves i les proves el genoll no m'hagués molestat en excés me l'havia anat cascant, i per poder fer la carrera en condicions necessitava tenir el genoll en condicions.

Vam estar buscant i buscant traumatòlegs... ja que era la segona operació que m'havien de fer, fóra bo asseguar-nos la jugada; així que al final vam trobar l'equip del Dr Cugat i allà vam anar. Amb la primera visita ja em van dir que m'havia de tornar a operar del LCA segur, i que després ja mirariem què feiem amb el menisc extern perquè es veia molt tocat... tot això ho van treure de tocar-me el genoll i d'una ressonància que no estava del tot nítida per culpa de la ferralla. Impresionant. Vaig sortir d'allà amb data d'operació.

Amb prou feines feia un mes que havia començat la uni, i ja havia de començar a parlar amb els profes aviam què podia fer i si tenia possibilitat de treure'm les pràctiques sense necessitat de fer la part pràctica; tot i que ja sabia la resposta en la majoria dels casos perquè és obvia, alguna cosa vaig aconseguir amb alguna assignatura. Van operar-me i sortint de quiròfen ja em van dir que segurament m'haurien de tornar a operar pel menisc... fantàstic... no en tenia prou en haver de tornar a fer mínim 6 mesos de rehabilitació, que un cop l'hagués acabat tornaria a començar tot.

Vaig treure'm totes les assignatures pràctiques de primer al setembre (sort que hi ha 2a convocatòria) i vaig començar segon sense menisc. Durant el curs no em podien operar perquè hagués perdut les dues primeres convocatòries i al setembre no era segur que estigués bé per fer els examens pràctics; així que m'operarien a principis de juliol del 2008, per tant havia de superar totes les parts pràctiques abans del juny... si em quedaven teòriques ja m'ho treuria al setembre. Ho vaig aconseguir, així que ja no m'havia de preocupar per més pràctiques durant la carrera, tenia els crèdits per passar a 3r i a 3r depenent de l'itinerari no fas pràctiques, com jo agafava salut em quedava lluny dels pavellons.

Al juliol, quan em van operar del menisc, van veure que el LCA que m'havien posat tot just començar la carrera estava molt tocat, i que el millor que podien fer era acabar-se'l de carregar ells. Això significava que quan hagués acabat la rehabilitació del menisc hauriem de tornar a fer un creuat. Era una notícia inesperada per complet. Em va sentar fatal i em vaig enfonsar força, però bueno, no podia fer-hi res, és el que hi havia i tampoc podia decidir anar per la vida sense un lligament, perquè llavors si que era posar fi a tota la carrera i a fer escapades de tant en tant a la muntanya o a esquiar o a fer el que fos. Per tant... hauria d'entrar a quiròfen per 5a vegada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario